پنجشنبه، فروردین ۱۳، ۱۳۹۴

ابراهيم نبوی: زبان جهنم و زبان بهشت



زبان جهنم و زبان بهشت 
ابراهيم نبوی


آقای سیدمرتضی خاتمی خوانساری مدتها قبل گفته که " زبان اهل بهشت عربی است و زبان اهل جهنم زبان عجمی یا غیرعربی است ." من واقعا از این موضوع خوشحالم . البته من که اطلاعات کافی درباره بهشت ندارم، مثل انشتین و دکتر حسابی و دکتر نیری هم آنقدر اطلاعات دقیقی درباره خدا هست یا نیست، یعنی اگر باشد یا نباشید خیلی برایم فرق نمی‌کند . ترجیح می‌دهم که بهشت و جهنمی باشد، که لااقل بعدا که مردیم و رفتیم جهنم حالش را ببریم . خیلی هم تحقیق کردم و تقریبا برایم مسجل شده که زبان اهل بهشت عربی است . حتما می‌پرسید چرا .
>>
بخاطر اینکه تمام مسیحیان، یهودیان، بهائیان، یودائیان، هندوها، کفار و کلا هر کسی جز مسلمان‌ها می‌روند به جهنم . این خودش می‌شود شش میلیارد آدم حداقل، از مسلمانان هم بقول علمای اعلام شیعه کسی که حق حضرت زهرا و امام حسین را خورده باشد، پرتش می‌کنند توی جهنم، این هم شد یک میلیارد و دویست میلیون نفر اهل سنت که می روند جهنم . بقیه شیعیان هم که الحمدالله رب العالمین، نود درصدشان بی دین هستند . انتظار که ندارید مثلا صادق هدایت و شاملو و استاد زرین کوب و بیضایی بروند بهشت؟ یا مثلا شهرام شب پره و لیلافروهر و گوگوش را ببرند بهشت آنجا هم کنسرت بدهند؟ بالاخره اینها هم شیعه‌اند .
 
تا جایی که من شنیدم و حدس می‌زنم، از ایرانی‌هایی که شیعه هستند، حداقل ۸۰ درصدشان نماز نمی‌خوانند . اینها که حتما می‌روند جهنم . بعید می‌دانم که تعداد کسانی که به ولایت اعتقاد دارند، از طرفداران سعید جلیلی یعنی چهار میلیون نفر بیشتر باشند، یعنی کلا چهار میلیون نفر احتمالا به بهشت می‌روند . ولی باز هم به این سادگی نیست .
چند گروه براساس گفته‌های علما به بهشت نمی‌روند، یکی آنهایی که " روی گشاده " ندارند، مثلا کل بسیجی‌ها و احمد خاتمی و مهدی کوچک زاده، اغلب روحانیون، همه مداحان، حزب اللهی‌ها که با یک من عسل هم نمی‌شود کوفت‌شان کرد، همه می‌روند جهنم . یعنی بیش از پنجاه درصد این جمعیت چهار میلیونی هم به دلیل بداخلاقی می‌آیند جهنم، به گفته همین علمای اعلام کسانی که " زبان نرم " ندارند، بهشت نمی‌روند . یعنی کل ائمه جمعه، رهبر، قاضیان، نمایندگان مجلس که عربده می‌کشند و فرت و فرت حرف‌های بد می‌زنند همه می‌روند جهنم، یعنی کلا شانس بیاورند، حداکثر یک میلیون نفر ممکن است بهشت بروند . البته در میان آنها هم کسانی که " دل مهربان " و " دست بخشنده " ندارند، می‌روند جهنم . با این حساب فوق فوقش پانصد ششصد هزار نفر ممکن است بهشت بروند .
 
البته در روایت هست که چهار گروه حتما به جهنم می‌روند؛ کسانی که مال مردم را می‌خورند، کسانی که فحش می‌دهند و تهمت می‌زنند، کسانی که پشت سر مردم حرف می‌زنند و کسانی که سرپا جیش می‌کنند . اگر همه اینها را در نظر بگیریم، نهایتا ممکن است دو سه هزار نفر بروند بهشت، آن هم حضرت محمد و امام حسین و پانصد ششصد نفر از اطرافیان آنها . آنها هم که همه‌شان عربی حرف می‌زدند . در واقع می‌خواستم خیال‌تان را راحت کنم، با این مطالعه‌ای که من کردم، همه‌مان می‌رویم به جهنم، آنجا هم که کلا گوگل ترانسلیتور هست و راحت با هم حرف می‌زنیم و حالش را می‌بریم . فقط تعجب می‌کنیم خداوند هم مثل میلیاردرهایی که یک خانه صد هکتاری ویلایی را برای یک زن و شوهر و دو تا بچه می‌خرد، چرا بخاطر هزار نفر آدم بهشت را درست کرده؟ این همه هم در موردش حرف زده، شما که نمی‌خواهی کسی را راه بدهی، برای چی اینهمه شلوغش می‌کنی؟ آقای قادر متعال

هیچ نظری موجود نیست: