پنجشنبه، مهر ۲۹، ۱۳۸۹

مراقب سمت و سوي آلت باشيد !ا

آقای خزئلی همین مطالب را نوشت که الان بازداشت است



مراقب سمت و سوي آلت باشيد !

وب سايت مهدي خزعلي : قبل از ورود به افاضات حاج علي اردشير لاريجاني، حاج منصور ارضي و حاج سعيد حداديان، و يك بام و دو هواي خبرگزاري شبه نظامي فارس و نشريه بهار زنجان، بگذاريد حكايت طنز آخوندي مرتبطي را عرض كنم و سپس به بحث شيرين آلتي كه در افواه افتاده است بپردازم!
نقل است روحاني نمايي - كه به تعبير امام لباس روحانيت را نيز دزديده بود، مثل مارمولك! ( اميدوارم اين جمله معترضه بلن و بالا براي بستن دهان قاضي القضات كافي باشد - عاشق و دلباخته زن همسايه شده بود، اما او شوهر داشت و حصن حصين، شيخ مترصد فرصتي بود كه زن همسايه را بر خود حلال كند، هر چه در كتاب ها گشت راهي نيافت! روزي ديد كه شوي همسايه - زبانم لال - رو به فبله ادرار مي كند، چون بازي شكاري خود را به سر صحنه رساند وفرياد وااسلاما سر داد، كه اي كافر خدا نشناس، رو به خانه خدا ادرار مي كني؟ تو پاك كافر و مرتد باشي! اگر آقا بفهمد خونت حلال و مالت مباح مي شود!
زبان بسته‌ي ساده دل، كارش ناتمام، رو از قبله برگرداند و به پاي شيخ افتاد، كه اي شيخ چاره چيست؟ شيخ گفت: " زنت بر تو حرام شد، او را طلاق ده! " دزد حاضر و بز حاضر، في المجلس صيغه طلاق را به عربي فصيح و غليظ جاري ساخت و مرد همسايه خدا را شكر كرد كه فقط زنش بر او حرام شده است و جان و مال به سلامت برده است!
سه ماه بعد مرد همسايه زن را در كابين شيخ ديد و تازه فهميد چه كلاه گشادي به سرش رفته است، روز و شب كشيك شيخ را مي داد تا چاره اي كند، تا اين كه شيخ را در خلوت رو به قبله در حال قضاي حاجت يافت، في الفور خود را رساند و فرياد برآورد كه ياشيخ؛ چه مي كني كه زنت بر تو حرام شد، شيخ في الحال فرمود: " اي عوام الناس؛حواسمان هست، ببين سرش را برگردانده‌ام!"
و اما حكايت امروز ما چنين است، حاج سعيد و حاج منصور، در قامت مداح اهل بيت نا مسئولي را به آلت تناسلي تشبيه مي‌كنند و هيچ اتفاقي نمي‌افتد ! چيزي بر كسي حرام نمي‌شود و عفت عمومي خدشه دار نمي‌گردد! حاج علي اردشير لاريجاني به عنوان رييس قوه مقننه و برادر رييس قوه قضاييه در برابر همه ائمه جمعه مي فرمايد: " براي مقابله با تجاوز به عنف آلت همه افراد بريده نمي‌شود!!! و اين خبر را خبرگزاري فارس منتشر مي كند، باز آب از آب تكان نمي‌خورد وكسي خبرگزاري فارس يا حاج علي را مورد سئوال قرار نمي دهد، نه خبرگزاري لغو امتياز مي‌شود، نه اعتبار نامه حاج علي باطل مي‏شود! اما عجيب است كه نشريه " بهار زنجان" كه خبر اول را نقد و آنرا مصداق اهانت تلقي كرده است به جرم " انتشار مطالب خلاف عفت عمومي و توهين به مقامات كشور" لغو امتياز مي‌شود، در واقع ظاهراً فقط واژه " آلت " مندرج در نشريه رو به قبله بوده است، و باقي آقايان سرش را برگردانده اند، يا اساساً قبله جاي ديگري است و مدير مسئول بهارزنجان هميشه رو به قبله مي نويسد! و آقايان حواسشان به قبله جمع است!
مخلص كلام اين كه: عزيزان من، مراقب سمت و سوي قبله باشيد، اگر مي‌خواهيد زنتان بر شما حرام نشود!

89/7/9
دكتر مهدي خزعلي

۱ نظر:

محسن گفت...

سلام رفیق عزیز. چند وقتی هست نمی تونستم بیام وبلاگ ات. دوباره برگشتم