یکشنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۹

کتاب معاد - آيت الله سيد عبد الحسين دستغيب شيرازى

صفحه 75 :

" ..... محدث فيض در عين اليقين اينطور نقل ميفرمايد كه : وقتى شرابخوار وارد محشر ميشود ، شيشه ى شرابى به گردنش آويزان و قدح شرابى به دستش چسبيده، و بوى گندى از او بلند است كه از مردارى گند تر است و همه او را ميشناسند كه شرابخوار بوده است و هر كس بر او بگذرد او را لعنت كند ..... چنانچه آنها كه اهل طرب اند، تار و طنبور شان به دست شان چسبيده بر سر آنها مى خورد ...
اصلا از قيافه و سيماى هر كس معلوم است كه اهل چه گناهى بوده است ... "

"بهشتيان را غرفه هايى است كه از مرواريد و ياقوت و زبر جد بنا شده و سقف آن از طلاست و هر غرفه هزار در دارد از طلا ، و بر هر درى موكلى است ... قصرى است در بهشت از لولو ، در آن قصر هفتاد خانه از ياقوت سرخ و در هر خانه هفتاد حجره از زمرد سبز و در هر حجره هفتاد تخت است و بر هر تختى هفتاد فرش از هر رنگى است ، و بر هر فرش حور العينى ميباشد و در حجره هفتاد خوان طعام است و در هر خوانى هفتاد قسم طعام است و در هر حجره اى هفتاد خادمه ميباشد و خداى تعالى چنان قوه اى به مومن ميدهد كه از تمام آنها بهره ميبرد ...." ص119"
..... ود ر بوستان هاى بهشت ،حوريانى هستند كه از هر حيث پاك و پاكيزه اند و همگى در سن 16 سالگى باشند و هر همخوابگى با آنان چهل سال طول ميكشد !!! ....."

هیچ نظری موجود نیست: