چهارشنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۵

نامه ی یکی از دانش آموزان تهرانی به رهبری


سخنی با رهبر :

سلام حضرت آقا . سلام امام خامنه ای . سلام رهبر شیعیان جهان . سلام نایب بر حق امام زمان .
نمیدانم به چه اسمی خطابتان کنم ...
نمیدانم این متن به دستتان میرسد یا نه .
ولی بعیدم نیست شاید روزی بدستتان رسید . بنده یک ایرانی هستم . اگه خواستید یا خواستند دستگیرم کنند کارشان را راحت کردم .

حضرت آقا نمیدانم از کجا شروع کنم ، بس که حرف دارم . و سوال بی جواب .
حضرت آقا نمیدانم شما یارانه میگیرید یا انصراف داده اید . اگر یارانه میگیرید که باید روزگارتان سخت باشد . نمیدانم چجوری با اون حقوق بخور نمیر امورات زندگی را می گذرانید . چگونه هست که در سخن رانی هایتان به گرانی مواد غذایی اشاره نمیکنید .
نمیدانم تا حالا پنیر پگاه خریده اید یا نه نمیدانم ماست پگاه میخورید ؟ گاهی وقتها به ملت سوریه و لبنان و عراق و یمن و غزه حسودیم میشود . چقدر به فکر آنها هستید . وقتی پیش دوستانی که چفیه برایشان هدیه داده اید و پیشانی جانم فدای رهبر بر پیشانی دارند از این حرفها میزنم میگویند آقا که خبر ندارند .
ولی من مانده ام شما که از کوچه پس کوچه های یمن . از تظاهراتشان در سیاهی شب . حتی از تونل‌های پر پیچ خم حزب الله خبر دارید چطور از از این مشکلات خبر ندارید ؟

آقا جان پول آب و برق و گاز میدهی ؟ فکر نمیکنید چقد زود زود لای در خانه میفتند ؟ چقدر ارقام عجیب غریب دارند .

آقا جان شب عید برای بچه هایتان لباس و شب خریدید ؟ یادم نبود بچه های شما که ماشالا بزرگ شده اند .از آقا مجتبی بپرسید خریدند ؟ ولی ما نتوانستیم هیچ چیزی بخریم . نه دولت بهمون عیدی داد . نه تو بازار بودیم که دمار از روزگار مردم در بیاریم .

راستی آقا جان این روزها بد جوری بی حجاب میگیرید . راستی وقتی میگیریدشون ازشون میپرسید شام چی خوردن ؟ ازشون میپرسید دردشون چیه یا فقط کتکشون میزنید که ادب بشن ؟

آقا جان دلم میخواهد یک روز ببینمت بخدا قول میدهم چفیه ات را نخواهم برای تبرک . بابام یه دونه داره . وقتی میره کارگری میندازه دور گردنش میگه آفتاب که میخوره تو سرم جگرم میسوزه .

آقا جان بابام میگه خیلی وقته بازار کارگری هم خراب شده ... گفتم کارگر یادم افتاد چرا روز کارگر به اسم کسی ثبت نشده ؟ شاید شغل بدیه که هیچ کسی انتخابش نکرده .

آقا جان بیکاری بد دردیه . راستی آمارشو دقیق دارین ؟ ولی از ارتش 40 میلیونی ایرانی تو تلگرام میشه یکم حد زد .

راستی آقا جان چند وقتیه هر چی زور میزنم نمیتونم واسه امام حسین گریه کنم ... بابام میگفت شکم گرسنه دین و ایمون حالیش نیست

آقا جان وقتی سخنرانی میکنید ماشالا چقد آدم دورتون جم میشن . من عاشق اون تکبیر گفتنا وسط حرفاتونم . چقدم جانم فدای رهبر بستن .

آقا جان درسته موشکم لازم داریم . ولی نونم لازم داریم ها . میگین آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه . ولی بابام میگه آمریکا همه غلتاشو سر ما خالی میکنه . هر وقت که غلطی میکنه من بیکار میشم . همه چی گرون میشه داروها مادرت پیدا نمیشه . حتی راننده تاکسی هم همینارو میگفت .

ببخشید دیگه این اواخر متن یکم باهاتون صمیمی حرف زدم . آخه یادم رفت ... دارم این حرفارو به ولی امر مسلمین جهان میزنم . بابام میگه امسال ماه رمضون نمیخواد روزه بگیرین . میگه خیلی ضعیف شدین . گناهتون گردن من .

راستی گناهمون گردن کیه ؟ اصلا گناه داره یا نه ؟ یعنی ما میریم جهنم ؟ آخه پولم نداریم کفاره بدیم . نمیتونم قضا کنیم .آخه ما همش روزی یه وعده غذا میخوریم . اونم همش نون و پنیر پگاه . بابام هر موقع که یارانه میدن یه مرغ میخره . تاز میگن اونم میخوایین قط کنین درسته یا شایعه درست کردن ؟ داداشم میگه میخوام برم درس آخوند بخونم این روزا نونشون تو روغنه . بابام هم میخنده بهش

راستی آقا جان شما شغلتون چیه ؟ همین رهبر هستین یا شبا هم میرید سر یه کار دیگه ؟ بابام که کارگره شبا هم میره پلاستیک اینا جم میکنه . میگه نون در آوردن که عار نیست .

راستی ما ماهواره نداریم . یه وقت نگین این حرفارو از ماهواره یاد گرفتم . امروز بابام میگفت سیگارم گرون کردن . مامانم . گفت آخ دلم خنک میشه این سیگارو گرون میکنن . شاید کم بکشی . ولی بابام میگه هر وقت میرم تو فکر ناخداگاه سیگارم روشن میشه دست خودم نیست .

مامانم میگفت واسه دختر همسایه خاستگار اومده ولی جهیزیه نداشت . بهش جواب رد دادن آخه بابای اونم کارگره .


سرتونو درد نمیارم گفتنی زیاده . ولی ترو خدا یکمم به فکر ما باشید . بخدا گناه داریم . راستی ضریح نو حضرت عباسم مبارک . ماشالا چقد طلا بهش زدین . بابام میگه یه نفر میخواست این طلاهارو با دندونش بکنه دندوناش چسبید به ضریح .

هیچ نظری موجود نیست: