جمعه، آبان ۰۷، ۱۳۹۵

سعید طوسی قاری بزرگ قرآن وعضو بیت رهبری، چند درس مهم به مردم ایران داد.



   درس 1- 📝
بعضی از والدین و خانواده ها فکر میکنند مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه پاک ترین جای این کشور فسادزده است و برای اینکه فرزندان دلبندشان دچار فساد و انحراف نشوند آنها را به کلاسهای گوناگون پایگاه های بسیج و اماکن مذهبی میفرستند.
  این فرزندان درآینده به افرادی افراطی،متعصب و نادان تبدیل می شوند که هم موجب دردسر خانواده و اطرافیان میشوند و هم به ملیشیای بی رحم وسرکوبگری برای حکومت تبدیل میشوند تا مردم را سرکوب کنند و حکومت باخیال راحت به جنایات خود ادامه دهد.
  حالا بسیاری از پدرها ومادرها می فهمند که در کلاسهای قرآن چه برسر فرزندانشان میرود. وقتی درکلاس قرآن سعیدطوسی و شاگردانش که همه ازخانواده های مرتبط با بیت رهبری هستند چنین فسادی رخ میدهد،مطمئن باشید در کلاس های دیگر قرآنی هم ازاین اتفاق ها زیاد افتاده است،اما صدایش در نیامده است.

 درس2-📝📝
تا به حال فسادهای زیادی در سطح حاکمیت جمهوری اسلامی درانواع مختلف اقتصادی،
سیاسی،اخلاقی و شرعی رخ داده است.اما مبلغان نظام و طرفداران متعصب و ساده لوح حاکمیت می گفتند اینها همه مربوط به مجلس و دولت و قوه قضاییه و نهادهای دیگر است و حساب رهبری از همه اینها جداست. اگرچه همه فساد می کنند اما رهبری و بیت رهبری کاملا پاک و بدور از هرگونه فسادی است.سعید طوسی به همه آموخت که دربیت رهبری هم چنان فساد گسترده ای رایج است که اگر بخواهند اورا مجازات کنند حداقل 100 نفر از افراد فاسد بیت رهبری را با خودش پایین می کشد. و اینکه مقام معظم رهبری سالها از دسته گل سعید طوسی باخبر بوده اما مانع از محاکمه و حتی کنارگذاشتن او شده دلیل محکمی بر فساد گسترده در بیت مقدس مقام معظم رهبری است.

  درس3-📝📝📝
قوه قضاییه ایران هم مانند کلاس قرآن سعیدطوسی گرفتار چنان فسادشدیدی است که حتی دادستان تهران پس از سالها پیگیری شاکیان به آنها گفته است متاسفانه هیچ کاری ازدستش بر نمی آید چون حضرت آقا دستور داده پرونده پیگیری نشود.

   درس 4-📝📝📝📝
 میزان صداقت و پایبندی اصولگرایان،دلواپسان،روزنامه کیهان و نمایندگان مجلس نسبت به اعتقادات مذهبی شان مشخص میشود.آنها که بر چهره دختران اسید پاشیدند،به کنسرت های موسیقی حمله کردند،بخاطر تجاوز جنسی دو پلیس عربستان به نوجوانان ایرانی کفن پوش شدند، آنها که چند دهه انواع فسادها را به دربار شاه پهلوی و خانواده اش نسبت دادند، آیا حالا هم کفن پوش به خیابان می آیند و اعتراض کنند؟؟
   درس 5-📝📝📝📝📝
  سعیدطوسی قاری قرآن و مقام اول چندین دوره مسابقات بین المللی قرآن است.در بیت رهبری برای رهبرو جلسات او قرآن میخواند،از 8سالگی قاری قرآن بوده و بااین کتاب مقدس زندگی کرده است.شاگردان او هم کم وبیش ازهمین خانواده ها هستند.
  پس چرا قرآن اثر مثبتی بر شخصیت او نگذاشت؟در این کتاب چه چیزهایی نوشته است که تاثیرش بر سعیدطوسی اینگونه بود؟ چرا از قرآن و قیامت نترسید و با 19 نوجوان عمل لواط انجام داد؟ چرا در این سالها نوجوانان کلاس قرآن سعیدطوسی که قربانی تجاوز جنسی شدند،بجای شکایت به بیت رهبری و دادگستری تهران ، شکایت و مجازات طوسی را به قرآن واگذار نکردند؟
  من فکرمیکنم همه باید قرآن را بخوانند.(اما به معنی فارسی آن هم دقت کنند، در مورد واژه " غلمان " که در بهشت نصیب مومنان میشود فکر کنند،و قرآن را درخانه های خودشان بخوانند،نه در کلاس های قرآن سعیدطوسی!!)
📝📝📝📝📝📝
  درس 6-
بزرگترین سیاستمدار قرن معاصر و نابغه ی جهان،جناب دکتر محمود احمدی نژاد که درمصاحبه ی خود در کشور آمریکا گفته بود ما در کشور ایران هیچ همجنسبازی نداریم،اگر بار دیگر ریس جمهور شد و به آمریکا سفر کرد در مصاحبه اش بگوید:سعید طوسی ایرانی نبود!!
🕯🕯🕯🕯🕯🕯🕯
با انتشار این متن گامی برای آگاهی مردم کشورمان برداریم

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

هیچ نظری موجود نیست: