دوشنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۹

قلمت بشکند تاریخ، اگر ننویسی ...





به کجا چنین شتابان !

در سال 1358، سه زن تیرباران شدند: پری بلنده، ثریا ترکه و اشرف چهار چشم، آن هم به جرم دایر کردن شهرنو و فریب زنانی که عمدتاً رو به یائسگی میرفتند، زمانیکه شور انقلابی مردم را واداشت تا آتش بر این محله بدنام بزنند. حالا بعد از طی 4 دهه، تهران دیگر محل معینی بنام شهرنو و قلعه ندارد. فواحش شهر را سنگر به سنگر با شعار هر خیابان یک شهرنو فتح کرده‌اند. روسپیان هم مثل دلبرک‌ِ مغموم رمانِ گابریل گارسیا مارکز به تازگی استخوان بلوغ ترکانده و سینه هایشان گل داده، نه فقط دخترکان، چشم انقلابیون دو آتشه روشن، زنان متاهل که سهل، خبر آمده برخی از مردان هم تن فروشی میکنند !

دو جنسه های حوالی پارک دانشجو بماند، دیگر خبری هم از کارت سلامت و معاینه ماه به ماه‌شان نیست، برخی نیز به مبادله کالا به کالا برگشته اند، تن مقابل غذا. چشمتان روز بد نبیند، در شهرهای کوچک مردان قوی هیکل افسار گسیخته و به خردسالان چشم طمع میدوزند و در شهرهای بزرگ، مردان کوچک وجدان به یک زن در یک شب 3 بار تجاوز میکنند !

بین خودمان بماند، میگویند در برخی دهات به دام و طیور هم تجاوز میشود، البته بعضی شهرها به درجه ای از آگاهی رسیده اند که فاحشگی را به رسمیت بشناسند با صیغه های چند ساعته، دمشان هم گرم. براستی دیگر چه چیزی را باید تیرباران کرد برای خلاصی این آرمانشهر؟


قلمت بشکند تاریخ، اگر ننویسی که بنام دفاع از مستضعفان، زندگی اشرافی برای خود و دوستانشان فراهم کرده اند. برای کارگر حقوق 1 میلیونی ولی برای خودشان حقوقهای نجومی تصویب میکنند.

قلمت بشکند تاریخ، اگر ننویسی که بعداز کشته شدن جوانان وطن در راه دفاع از میهن، حالا برای صیغه کردن زنان رقابت تنگاتنگ با هم دارند.

قلمت بشکند تاریخ، اگر ننویسی که الاغ‌ سواران دیروز امروز ماشینهای ضد گلوله میلیاردی و پس افتاده هایشان پورشه سوارند.

قلمت بشکند تاریخ، اگر ننویسی که به علت عدم لیاقت و سوء مدیریت مسئولان، فساد و خودفروشی، دزدی، بیکاری، اعتیاد و زمین خواری مسئولان و ورشکستگی کارخانجات و حق خوری کارگران و تجارت‌ دختران به ممالک عربی و افتتاح صیغه خانه زنان ایرانی برای عربها در شهرهای مذهبی ایران بیداد میکند.

قلمت بشکند تاریخ، اگر ننویسی که شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس، مختص مردم بود و تفریح و زندگی و تحصیل در آن کشورها مختص مسئولان و فرزندانشان.

قلمت بشکند تاریخ اگر ننویسی که با اسلام همه مردم و جوانان را از زندگی سیر کردند. بلایی که بر مردم نازل شده، بلایی است که حتی چنگیز و اسکندر به سر این مردم نیاوردند

 

هیچ نظری موجود نیست: