سه‌شنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۹۱

گفتگو دختر و مادر



مامان بزار برم دیگه امشب همه دوستام قراره بیان
نه دخترم اصلا امشب مهمون داریم
کی قراره بیاد مامان ؟
امشب میخواد برات خواستگار بیاد دخترم
مامان من هنوز نه سالمه که !
دخترم تو دیگه بزرگ و بالغ شدی و از نظر اسلام آماده رابطه هستی
مامان من هنوز کلاس سوم دبستان هستم ها !
دخترم تو بهتر می دونی یا اسلام ؟
مامان مگه شما نمیگی من هنوز بچه هستم؟
واسه بعضی چیزا بزرگی و واسه بعضی چیزا کوچیک !
مامان یعنی من می تونم بچه داری هم بکنم ؟
چرا نتونی عزیز دلم ؟ حضرت زهرا تو نه سالگی ازدواج کرد و تا هجده سالگی که از دنیا رفت پنج تا بچه هم به دنیا آورد !
مامان من اگه با اون شوهرم کارای آدم بزرگا رو بکنم واسه بدنم مشکلی بوجود نمیاد ؟
نه عزیزم توکلت به خدا باشه هیچی نمیشه.
آخه دکترا میگن ممکنه آدم دچار کم خونی و سرطان رحم و پارگی.... میشه !
دخترم دکترا غلط کردن. علم اسلام چند هزار سال از علم این دکترا جلوتره
مامان......
زهر مار مامان

هیچ نظری موجود نیست: