چهارشنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۹۱

مساجد خاک توسری!

نسخه 1.0
 این نوشته در دست ویراستاری است 

 مسجد خیابان شوش مجاور ایستگاه مترو شوش در حال فروریزی

مصلی تهران که با میلیاردها بودجه سالهاست که در حال ساخت میباشد


مساجد خاک توسری!ا
 در اخبار آمده که امسال (1391) چیزی حدود 800 تا مسجد جدید فقط در تهران بوسیله نهاد های 
 دولتی از جمله شهرداری تاسیس شده. خب این خبر از چند جهت اهمیت داره که یکیش اینکه وقتی ما هزاران مسجد درب و داغون و خاک برسر مانند همین مسجد خیابان شوش در کنار ایستگاه مترو بسیار شلوغ شوش در جنوب شهر تهران داریم (عکس بالائی) چرا نباید اول این نوع مساجد را تعمیر کنیم و بعد بریم سراغ مساجد جدید بخصوص آن دسته از اماکن مذهبی که میلیارد ها خرج آنها میشود مانند مصلی تهران (عکس پائینی)؟ 

اصلا اول همه این رژیم بیاید آمار بدهد که مردم بدانند چند نفر از این مساجد استفاده میکنند و چه استفاده ای میشوند. اگر استفاده اصلی این مساجد دستشوئی های انهاست که خب چرا مسجد درست کنند. بجای آن مثل همه کشور های متمدن دنیا دستشوئی درست کنند. 

یک سئوال اصلی این است که این مصلی را چرا در بالای شهر درست کرده اند؟ تهرانی های طبقه متوسط  که انقدر مسلمان نیستند که به مسجد بروند. برای پر کردن محل بزرگی مانند مصلی احتیاج به یک روز تعطیل دارد که بشود هزاران نفر را به آنجا کشاند. ولی تهرانی ها واضها ترجیح میدهند که تعطیلاتشان را به شمال و یا خارج از شهر بروند. 

آخه این مردم بدبخت جنوب شهر چه گناهی کرده اند که حتی مسجدشان میبایست این همه  زشت و بد قیافه باشد آنهم در دورانی که رژیم اسلامی مسلط به کشور است؟












هیچ نظری موجود نیست: