یکشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۹

هموطن با چه زبانی بگویم کربلا صحرا نبود جلگه است هوا گرم نبود سرد بود

هموطن با چه زبانی بگویم کربلا صحرا نبود جلگه است هوا گرم نبود سرد بود

ياييد به قضيه بگونه اي ديگر بنگريم . دهم عاشوراي سال 61 مصادف با 21 مهرماه 59 خورشيدي و دهم اكتبر 680 ميلادي است . در اين ماه از سال هوا رو به سردي ميگذارد لازم به توضيح است كه در زماني كه زمين اينقدر آلوده نبود ، هوا از نيمه دوم شهريور ماه رو بسردي گذاشته و در مهرماه كاملا خنك بوده است . عراق سرزميني جلگه اي و حاصلخيز ميباشد و يافتن كويري خشك و بي آب و علف ( آنگونه كه شيعيان ميگويند )در آن سخت است . كربلا دقيقا در كنار رود فرات و تقريبا در مدار جغرافيايي شهر اصفهان قرار دارد و خشك بودن و بياباني بودن آن در سال 680ميلادي كمي نامحتمل است ! بستن آب رودخانه فرات در طول چندين كيلومتر بسيار نامحتمل است . سقاهاي حسين چرا نتوانستند از رود به اين عظمت آب بردارند يا راويان شيعه ، شيعيان را …. فرض كرده اند كه شق دوم محتمل تر است ! با تمام مفروضات فوق پيدا كنيد پرتقال فروش را !! ________________________________________ تازه اگر هم فرض کنیم که همه ی این داستان پر سوز و گداز درست بوده: یعنی هوا در 21 مهر واقعاً گرم بوده و شمر هم توانسته راه دسترسی به فرات را بر حسین (ع)ببندد، و کربلا هم واقعاً بیابان برهوت بوده، باز هم یک دریاچه ی وسیع آب شور به نام بحیرة ملح در سمت دیگه ی فرات هست (شکل زیر) که فاصله ی آن با کربلا (فلش سبز) حتی کمتر از فاصله ی کربلا تا فرات (فلش قرمز) است. با توجه به اینکه 1400 سال به قدر یک چشم بر هم زدن زمین شناسی است، بعید است که این دریاچه آن زمان وجود نداشته باشد پس اگر حسین یا یک نفر از دارودسته اش یک ذره جغرافی می دانست و به قدر علوم دوم دبستان معلومات علمی داشت، باید می دانست که بحیرة ملح آنجا هست و به راحتی با ابتدایی ترین وسایل می توان با کمک نور خورشید آب شور را تقطیر کرد. در این صورت اهل بیت تشنه نمی ماندند نتیجه ی منطقی: علم لدنی امام (!)، جغرافیا یا علوم تجربی را شامل نمی شده است .
نوره کشی حسین در روز عاشورا (نوره = واجبی) خود محاسبه کنید که چند لیتر آب برای پاک شدن تمامی پیکر سه عرب از مو و پشم لازم است و در مقابل، این مقدار آب تا چه مدت رفع کنندۀ تشنگی انسان خواهد بود !!! http://i26.tinypic.com/27xhmc.jpg جلد پنجم تاریخ کامل نوشتۀ عزالدین ابن اثیر ==========اين مطالب نقل قول است و اميد است جوابي بر ان بيابيم !! براي مشاهده تصاوير به لينكي كه گذاشتم برويد! Click the image to open in full size. داستان عشقی امام حسین و ارینب و کینه معاویه 3ـ در هیچ کدام از منابع شیعه و سنی ذکر نشده که امام حسین بعد از شهادت علی(ع) و رفتن به مدینه، در اواخر سلطنت معاویه، به عراق (کوفه) آمده باشد و مدت نسبتاً طولانی درنگ نموده تا در آنجا ازدواج نماید. ————————— باز هم همان انحراف. در حالی که در روایت چنین قید زمانی دیده نمی شود. دیگر ایرادات هم پرداختن به منبع روایت است. خوب دوستان ! همینطور که مملکت رو در سوگ حسین فرو رفته و مردم با چشم گریان به دنبال قیمه در این سرما کوچه هارو بالا و پایین میکنند تصمیم گرفتم این تاپیک رو باز کنم تا هر کس هر مورد جالبی در مورد عاشورا میدونه بنویسه … خودم به چند تا نکته شروع میکنم ( خلاصه میگم که جای بحث بمونه ) 1 . امام حسین بیعت نکرد و به دستور خدا که معلوم نیست از کجا رسید از مدینه به مکه رفت ! بعد از 4 ماه هم در مکه ماندن کماکان زنده بود و خطری تهدید نمیکرد … بعد تصمیم به رفتن به کوفه گرفت ( به خاطر دعوت مردمش ) و در بین راه مشخص نیست یا من نمیدونم چطور سر از کربلا در آورد .
کربلا دز 2000 کیلومتری مدینه قرار داره و حتی سر راه مکه و کوفه هم نیست … خوب اگه این قیام بود چرا در مکه و مدینه قیام نکرد ؟ آیا این یک قیام در 2000 کیلومتر اونورتر از مدینه بوده ؟! علتش !؟ و جالب اینجاست مگه کسی به همراه زن و بچه و کودک 6 ماهه به جنگ میره ؟! پس قیام عاشورا چه شد ؟ 2. کربلا صحرا نیست و جلگه و کشتزار هست : طبق عکسهایی از google earth خودتون مشاهده کنید : http://i2.tinypic.com/vdl4pf.jpg http://i2.tinypic.com/vdlrah.jpg کربلا در کنار رود فرات هست … و نه تنها امکان وجود صحرا نیست بلکه با کندن زمین هم میتونستن به آب برسن … عده ای هم که مطرح کردند خاک کربلا از رس و لای هست و امکان کندن چاه به راحتی وجود ندارد باید بگم که طبق بحثی که در مورد جلگه بودن کربلا کردیم این قضیه امکان ندارد و حتی در صورت امکان تا عمق 4 یا 5 متری نهایتا به آب میرسیدند که قبل از روز 7 محرم تعداد یاران امام به حدی بود که این کار رو بکنند . حالا یه سری بحث های جالب در مورد عروسی بعصی از امامزادگان ( قاسم ) در شب عاشورا و غسل آنها مطرح میشه که من نمیدونم چطور میتونستن غسل کنن ولی کمی آب برای علی اصغر نبوده !! در ضمن امکان استفاده از شیر حیوانات اهلی هم بوده که برای مصرف غذایی همراهشون بوده خوب پس صحرای کربلا چه شد ؟ تشنگی امام و علی اصغر 6 ماهه چی ؟! 3.وقتی صحبت از گرمای سوزان و نمیدونم آفتاب داغ میکنید یادتون باشه عاشورا در تابستان نبوده عاشورا در روز 21 مهر و در فصل پاییز بوده … خوب پس گرمای سوزانه صحرای کربلا چی شد ؟ گرمایی که نه به فصلش میخوره نه به صحرایی که صحرام نیست

هیچ نظری موجود نیست: