یکشنبه، مهر ۲۶، ۱۳۹۴

فقط متاسفم...




فقط متاسفم...

می‌خوام برگردیم به ۱۴۰۰ سال پیش؛؛
حمله‌ی به‌قولی سپاه اسلام به فرماندهی عُمَر به ایران...
تو خونت، کنار خانوادت هستی که خبر می‌رسه که به کشورت حمله شده و طبق نظر افراد ِمقدسشون، اگه بتونن یه شهر و اشغال کنن، خواهرت و مادرت و همسرت رو می‌دزدن و تا آخر عمرشان باید به عنوان کنیز به آن‌ها خدمت کنن و برادر و پدرت را اگر بدن و دندان سالمی داشته باشند به غلامی و‌ بردگی می‌برند. و هر که مخالفت کند سر از تنش جدا می‌شود البته می‌گویند دستور خداست. چیزی شبیه داعش ...
فکر کن، به مردم آذربایجان که مردهایشان را دسته‌دسته در زنجیر می‌کنند و در جلوی چشمان آن‌ها به همسر و دخترشان تجاوز می‌کنند و بعد از ارضا شدن، آن مردهایی که حاضر به غلامی و بردگی نشدند رو گردن می‌زنند( تاریخ ایران ج ۳ ص ۳۵۹ ش۱۹۰)
به مهربانو‌های ۱۵ ساله‌ی خراسانی فکر کن که به فاحشه خانه‌های شام بردنشان، تا قبل از هر حمله لشکریان خدا برای جهاد، به آن دخترک‌ها تجاوز کنند برای گرفتن روحیه( تاریخ طبری ، ج ۴ ، ش ۲۴ ص ۱۴)
فکر کن اگر شهر را بگیرند و اسیر شوی، اربابت مشغولِ دختر ۹ ساله‌ایست که معلوم نیست از کدام جهادِ فی‌سبیل‌الله به پاداش گرفته، و تو باید به اندازه‌ی ده گاو کار کنی، بار بیاوری و ببری وگرنه شلاق می‌خوری و صد البته آن دنیا به جهنم می‌روی چون طبق تأثیرشان از قرآن، کنیز و غلام باید مطیع اربابشان باشند و وقتی شهوت اربابت بالا زد، دختران برده را می‌برن که با او نکاح کند و تو صدای ناله‌های آن‌ها را می‌شنوی...
و خبرهایی می‌شنوی از این‌که هم‌وطنت، یعنی بابک و هفتاد یارش را مسلمین در راه خدا زنده زنده سوزاندند.هر کس بتوانش وبنا به رتبه اش غنیمتی دریافت نود انچنان که دختر یزدگرد«بی بی شهربانو» نیز غنیمت یکی از سرداران سپاه اسلام شد یا می‌شنوی سفیدرود را که به‌خاطرِ قطعِ گردنِ هزاران هم‌وطنت به رنگ قرمز درآمده... (تاریخ ۶۳۰۰ ساله ایران ؛ رابرتن.ون ص ۲۵۰ /// تاریخ طبری ج۴ ص ۳۱۰)

حال ۲ سوالم را می‌پرسم:
یک: اگر ۱۴۰۰ سال پیش وجود داشتی، به جنگ این وحشی‌ها می‌رفتی؟
دو: اگر تو از شهیدان یا اسیران در راهِ دفاع از وطن در مقابل حمله مسلمانان بودی؛ آیا باور می‌کردی ۱۴۰۰ سال بعد یک عده بگویند، ایرانیان با آغوش باز اسلام را پذیرفتند؟؟
باز هم می‌تونی خودت را گول بزنی؟؟؟؟
و ما هم‌چنان زنجیرهامان را می‌پرستیم.
صدا و سیمای ایران بار دیگر هویت ضدِ ایرانی خود را نشان داد...
میلیاردها تومان خرجِ ساختِ سریال‌هایی مانند مختار و ... می‌شود و فرزندانمان تعدادِ زنان حرم‌سرایِ یزید و معاویه را می‌دانند در حالی که نامی از دلاور مردانی چون کوروش، داریوش، بابک، مازیار، آریو برزن و سورنا را نشنیده‌اند!!
کُشت و کشتار و گرسنگی و خیابان‌ خوابی مردم ایران سانسور می‌شود و مسکوت می‌ماند، اما اگر همین وضعیت در لبنان و فلسطین و عراق و سوریه رخ دهد در بوق و کرنای صدا و سیمای ایران به گوش فلک می‌رسد!!
 در کمال تأسف و ناباوری می بینیم میزگردی باحضور مجری و کارشناس مذهبی در شبکه‌ی جام‌جم ایران، انگشتِ حیرت به دندان گزیدم و قلبم از این ستیزِ آشکار به درد آمد!
پرسش مجری: حضور دو فرشته‌ی نکیر و منکر چه زمانی خواهد بود و اساساً چه سؤالاتی پرسیده می‌شود؟
پاسخ کارشناس(!!!!!!): ابتدا توضیح بِدم در بهشت زبانِ تکلم عربی است، یعنی حتا اگر غیرِ عرب هم وارد بهشت بشود باید عربی صحبت کند! و زبان تکلم در جهنم، عجم است!!!
در این لحظه مجری با شادی، دو دستش را به‌هم سابید و فرمود: آخ‌جون، من عربی بلدم!!!
خدا قوت دلاور مردان عرصه‌ی فرهنگ!! نانتان حلالتان! فرهنگ و اصالت و ریشه و زبانِ مادری را به چند فروختید؟ میز و مقام و منصب را گران نخریدید؟!
هرچند دیریست در کشورِ من، نام را به نان فروختن رسم بزرگان شده است!!!
خدایا شنیده‌ام بهشتت را با شیر و شراب و حوری تبلیغ می‌کنی و در عوضش خون طلب می‌کنی اما نمی‌دانستم، منوی بهشتت عربی است و اگر عربی ندانم از شیر و شراب و حوری خبری نیست!!!


هیچ نظری موجود نیست: